Teoretisk mättnad

10 timmar, give or take, har jag spenderat på att plugga i helgen. Låter kanske inte som jättemycket men det känns  av. Jag är skadad! Allt jag säger och tänker har med metodologi att göra. Jag lovar att jag kommer drömma om kvalitativ innehållsanalys, motivanalys och alla andra jävla typer av analyser det finns.

Har varit så inne i böckerna att jag halvt glömt bort att jag fyller år snart! På torsdag närmre bestämt =) 21 år! Jag tyckte jag nyss fyllde typ 18. Time flies, as they say =p

Nu ska jag ta en dusch och sen chilla ner mig framför tvn om det finns nåt att se. Imorron blir det mer plugg, men då i trevligt sällskap så det känns inte lika motigt =)

Later dudes and dudettes!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Tone

Hehe.. ja, plugg kan göra så ibland. ;) Men om du drömmer om analyser, så lär du ju klara tentan sen galant. Eller vad tror du?

2010-09-26 @ 22:13:03
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Tone

Hehe.. ja, plugg kan göra så ibland. ;) Men om du drömmer om analyser, så lär du ju klara tentan sen galant. Eller vad tror du?

2010-09-26 @ 22:13:22
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Popeye

I've got a present for your birthday!! :D Tihi!!

2010-09-26 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0