Swimfan

It's time for another one of Vanilla's Whacky Weird Dreams! Short one this time, though =p

Det hela började med att jag skulle på en arbetsintervju. I en park. Fair enough =p Men jag hade ett stort problem (tydligen). Jag hade inte rakat min tatuering!! Och det var tydligen jätteviktigt och jag kunde absolut inte gå på intervju utan att ha gjort det. Lyckligtvis hade jag med mig en vän som råkade ha med sig sin rakhyvel, så jag fick låna hans. Oh joy!

Efter intervjun bestämde vi oss för att gå till ett badhus och fira. Väl där mötte vi mitt ex och hans nya tjej =o Jag upptäckte också att jag glömt överdelen till min bikini men lyckligtvis hade mitt ex en extra (frågan är varför =p). Fast den bestod enbart av rep i någon skum konstruktion men jag tänkte att den fick duga.

Av någon anledning fick mitt ex sedan syn på rakhyveln jag använt till min tatuering. Sedan använde han sig av sin otroliga slutledningsförmåga och kom fram till att det måste varit jag som använt den eftersom killen (vännen) inte hade rakat sig idag. Han drog sedan slutsatsen att det måste betyda att vi hade ett förhållande. Han började då skrika på mig att jag var otrogen (notera att han var mitt EX och han hade redan en ny flickvän!).

Jag blev då sur och drog av mig bikinöverdelen, slängde den på honom och stormade ut från badhuset. Och sen vaknade jag =p

Fritt fram för drömtydning!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha, hur lyckas du!;) jag brukar också drömma helskumma drömmar, men jag glömmer bort dem så fort jag vaknat.

2010-09-25 @ 13:33:48
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: VaNiLLa

Ett tips är att skriva ner dem direkt, annars glömmer man alla små detaljer ;)

2010-09-25 @ 18:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0