No syrup will do...

GAH!! Jag är så frustrerad!! Jag vet att mina senaste inlägg bara handlar om att jag är sjuk, hostar och tycker allmänt synd om mig själv, men guess what; jag tänker gnälla lite till. Deal with it!!

Runt klockan 2 inatt somnade jag slutligen efter att mer eller mindre hostat oavbrutet sen jag lade mig (kl 23!!). 05.13 imorse vaknade jag av *drumroll* that's right!! HOSTA!!

Oförmögen att somna om slog jag på tvn och kollade på ett Vänner-avsnitt som jag redan sett och som inte ens är kul. Varenda skämt dränktes av ljudet av mitt hostande.

Jag är seriöst förvånad att mina grannar typ inte klagat på mig. Speciellt med tanke på att jag är relativt säker på att min granne till vänster har sin säng precis vägg i vägg mot min. Hon kanske inte är hemma...

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv en stund och planera mitt liv lite grann.

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0