1 vecka och 2 dagar

Så länge har jag varit sjuk nu. Och jag är dödligt trött på det. Eller egentligen är det mest hostan jag är trött på. Den gör så att jag har svårt att sova, den är ansträngande på min hals och jag svär att om jag fortsätter så här kommer jag bokstavligt talat hosta upp mina lungor! Inte kul...

Sjukdomen i övrigt börjar gå åt "rätt håll". Har inte (lika mycket) feber och näsan är inte helt igentäppt (undantaget är när jag sover). Hoppas, hoppas, hoppas att jag blir 100% frisk snart. Jag är inte mig själv när jag är sjuk. Jag är tråkig. Och det vill jag inte =p

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Tone

Hej!



Hittade din blogg via Sumana. Schysst sida! :)

Men dåligt att vara sjuk och hosta hela tiden.. :/ Hoppas att du blir frisk snart, så att du t.ex. kan komma på BLÄCK-mötet på tisdag. :)



Hare bäst och krya på dig!

Kram! /Tone

2010-09-12 @ 22:10:40
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: VaNiLLa

Åh, tack! Jag lovar att komma till BLÄCK på tisdag, hur mycket jag än hostar =p

2010-09-12 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0