Totally worth it!

Asså, fi faaaan! (för att citera Jocke)

Idag har jag varit mer död än levande. En kväll på kåren följt av endast två timmar sömn är inte en bra kombo. Speciellt inte när man ska till skolan och fotograferas till nästa års kurskatalog. Men jag klarade mig igenom den grymt långa fotosessionen utan större problem. Förutom att huvudet dunkade och jag hade lätt kunnat lägga mig i stort sett var som helst och bara somna =p

Att komma ut i friska luften sen var fan som en pånyttfödelse!!

Även om jag mått skit idag så va de lätt värt det! En av de roligaste kårenkvällarna på länge.

Och imorron styr jag kosan hem mot nkpg för en lite försenad födelsedagsfest med familj och släkt. Ska hinna med att läsa alla seminarietexter också. Plus skriva den där jävla analysen. Inte kul, inte kul!!

Men nu ska jag väl kanske ge mig för dagen så jag är pigg (läs nykter =p) till imorron. 10.15 går bussen, see y'all soon!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

ha det så bra och hälsa norrpan:) himla synd att jag missade en lyckad kårenkväll:(

2010-10-07 @ 23:52:55
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: Sumana

Haha, bästa citatet ever, typ ;)

2010-10-08 @ 11:53:23
Postat av: Decemberjul

Läs min blogg Decemberjul! En blogg som handlar om julen och allt som hör till!

Önskar dig en trevlig söndag :)

Kram!

2010-10-24 @ 12:02:23
URL: http://decemberjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0