REVENGE!

Okej, nu har jag chillat ner lite sen mitt senaste inlägg. Jag tog tag i mitt liv och svalde ner en fet panodil mot huvudvärken och sen skrev jag en arg lapp som jag satte fast på dörren till tvättstugan där jag undergrävde personens intelligens med hjälp av en stor dos sarkasm. När jag traskade ner till tvättstugan igen, cirkus en halvtimme senare visade det sig att låskolven var borta och den arga lappen likaså. Huzzah! Victory goes to me!

Så nu har huvudvärken försvunnit och tvätten hänger på tork. Däremot har jag inte läst min seminarietext än, men what the hey, det hinner jag imorron innan jag drar till skolan. Så nu sitter jag och är rätt nöjd med mig själv och äter godis. Det känns typ som fredag.

Fast det är det ju inte...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: AnKi

Men det är nästan fredag!

2010-10-21 @ 22:48:33
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0