Life is good

Helt sjukt bra vecka och ännu bättre helg. Och som om inte det var nog finns det massa gött att se fram emot också! T.ex. Halloween, Gamex och senare flytt =D Life is goooood!

Imorron är det dags för ytterligare ett seminarie, det andra av totalt tre i kursen. Känner mig lite mer föreberedd den här gången men är trots det lite nervös ändå, kan inte hjälpa det. Kommer säkert gå bra, det gjorde det ju sist så jag vet inte varför jag känner så här egentligen =p

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med soft musik (för det har jag ju inte redan gjort de senaste timmarna eller så =p)

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag förstår inte varför man är nervös inför varje seminarium. Det räcker att vara där typ... :P

2010-10-17 @ 23:50:16
URL: http://pcbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0