Good Morning Sunshine

I've got a feeling, that today's gonna be a good day!

Vaknade upp på superbra humör! Vet inte riktigt varför men varför analysera, det är väl trevligt att vara på bra humör liksom =p

Sitter nu och käkar frukost och lyssnar på Blackfield, ett awesome band som pappa rekommenderade. Inte riktigt i stil med det som jag annars lyssnar på men riktigt jävla bra. Lagom soft sådär =) Kolla upp på Spotify!

Annars är det jobb med seminarietexten som gäller idag. Blir kanske en sväng på stan efteråt också, om jag orkar och inte fryser =p I övrigt blir det nog en rätt chill kväll, möjligtivs med lite Fallout om huvudet vill.

Imorron blir det eventuellt fikamys med tjejerna, vilket var alldeles för länge sen. Så det hoppas jag på =)

Nu kanske jag borde läsa seminarietexten som jag skulle gjort igår egentligen. Hehe, yey me ;)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0