We have your daughter

Jag drömde att jag blev kidnappad. (Heter det kidnappad när man är "vuxen" också?)

Kidnapparen såg ut som en blandning mellan Gandalf och Magneto. Och ja, jag vet att Ian McKellen spelar båda de karaktärerna MEN han liknande mer den tecknade Magneto. Jag kan iofs förstå hur min hjärna kopplade ihop det.

Hur som helst var han ingen bra kidnappare. Han hade ingen som helst övervakning och jag kunde gå och komma som jag ville. Fast om jag lämnade rummet hamnade jag av någon anledningen på min gamla skola i Söderköping. Fast det såg inte exakt ut som det gjorde när jag gick där. Hela övre våningen, som var lärarkorridoren på min tid, var nu istället en megastor datasal. Där inne hade några elever lektion, men de satt och spelade Deadly Premonition istället. Multiplayer. Vilket inte finns på Deadly Premonition. Men i drömvärlden kan man tydligen det. Därinne satt AnKi också, och kommenterade hur alla spelade. Oftast fel, enligt hennes sätt att se det =p

Sen gick jag tillbaka rummet där jag först började och försökte förhandla med Gandalf/Magneto. Jag kom aldrig fram till riktigt vad det var han ville ha ut av hela kidnappsgrejen. Han hade inga krav och han hade inte meddelat någon (typ mina föräldrar) att han faktiskt hade kidnappat mig. När jag påpekade detta för honom blev han sur för att jag slog hål på hans idiotsäkra plan. Men sen fick han en banan av mig och då blev han glad igen.

Haha, jag upphör aldrig att förvånas över mina drömmar =P

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0