The ultimate practical joke!

Asså, jag kom värsta roliga idén att göra på en föreläsning!!

Alla i klassen letar upp ett barn (typ två år eller nåt) som liknar ens utseende (hårfärg, ögongfärg, ni fattar). Steg två är att klä dem i exakt samma kläder som man själv har, fast mindre då förstås. Det var förberedelserna, nu till själva grejen!!

Alla tar med sig sin miniversion av sig själv till föreläsningen, fast föreläsaren får inte se barnen. Man får typ gömma dem där man har benen, så att de inte syns från föreläsarens synvinkel.

Sen väntar man tills föreläsaren vänder sig om och skriver nåt på tavlan. Då drar man upp ungen och byter plats. Så ungen får sitta på stolen och man själv lägger sig vid benutrymmet.

Fatta vad förvånad föreläsaren skulle bli!! Haha!

Synd bara att det inte skulle gå att fixa rent praktiskt, men fatta va kul...

Undrar var jag får allt ifrån =p

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: AnKi

Ha ha ha, jag undrar också var du får allt ifrån?!

2010-05-12 @ 10:02:44
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Sumana

Haha, jag med.

2010-05-12 @ 16:10:10
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0