Sleep easy

Jag sov inte så bra den första halvan av natten. Men det finns en förklaring till det. Jag... ähum... "råkade" somna i soffan. Vaknade runt 4 och tänkte "fan va ljust det är". Insåg då att jag inte alls låg i sängen och att youtubeklippet jag kollat på var slut för länge sen =p Andra halvan av natten spenderas dock i sängen och det var lite bekvämare =)

Idag har jag inte gjort så mycket... än. Om jag nu kommer göra nånting. Har bokat tvättid iaf. Fast det är inte förrän 16. Vet inte vad jag ska göra fram till dess. Diska och plocka iordning lite kanske. Men det tar ju inte hela dagen... Förslag nån?

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

ja, det måste vi göra!!

Åh tvätta ja, det skulle jag med behöva. Får hoppas man hinner med det i veckan, men de e inte så troligt. Om du inte ska tvätta så mkt. skulle du kunna slänga med några tröjor då? :P

2010-05-30 @ 13:12:09
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0