Roliga ord

Det finns ju hur många roliga ord som helst. Jag skulle aldrig kunna lista upp alla ord som jag finner något slags komiskt värde i. Men på senaste tid har jag stött på två ord som jag tycker är för roliga för att inte dela med mig av dem.

Shenanigans och tomfoolery

Det är typ synonymer och tomfoolery betyder, enligt urban dictonary: "Doing acts of random stupidity. Not using your brain when you perform a prank"

Jag ska fan börja använda de här orden. Sakta men säkert ska jag slänga in dem i konversationer och förhoppningsvis sprider det sig. Vilket mission!

Jag har för mycket fritid...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: AnKi

Shenanigans är dessutom namnet på Green Days album från 2002 =)

2010-05-16 @ 23:45:33
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: korv

Har du inte sett south park? "I declare shenanigans!!"

2010-05-31 @ 12:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0