Rewind

Åh, jag skulle så gärna vilja bli av med min hosta nu asså. Jag trodde det hade blivit bättre faktiskt, var ändå inte så farligt igår. Men runt 4 i morse vaknade jag och fick värsta hostattacken. Seriöst, det tog nog en halvtimme innan jag "hostat av mig". Hoppas på en snabb återhämtning!

Igår spelade jag PoP!!! Jag har haft det sen i måndags men inte orkat spela det än (förstår ni då hur fucking dåligt jag mått??!!!!). Sååå, vad tyckte jag?

Alltså, än så länge är jag inte suuuuuuperimponerad. För det första är prinsen jävligt klen. Han tål inte mycket stryk alltså. Och jag är inte helt vän med combat-systemet än, men det kommer väl med träning. Men, det finns saker jag gillar också. Jag gillar att vissa element har kommit tillbaka, alla dödsfällor i palatset som man älskade att hata i SoT, det "hemliga" rummet med dryckesfontänen i mitten, även om dess syfte ändrats lite =p

MEN jag har en anmärkning på själva storyn. Spelet utspelar sig mellan SoT och WW. Så varför blir prinsen så förvånad när sandmonstrena dyker upp? Jag menar, hallå, du har redan upplevt sandmonster. Och var fan är the dagger of time?! Man kan ju inte manipulera tiden utan dolken! Och var fan kom brorsan ifrån?!

Utöver det så gillar jag själva upplägget, med fokusen på det akrobatiska plattformandet. Och bäst av allt, prinsen är namnlös!! Som det ska vara!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Ja, hehe, skrev in dem i typ "viktighets" ordning. Eller typ de som jag läser mest ;)

2010-05-28 @ 19:41:15
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0