Memory Daydreams Lapses

Har spenderat senaste halvtimmen att besöka i stort sett alla toaletter på hela HLK. "Varför i helvete då?!" tänker ni kanske. Jag har "gjort reklam" för mitt projekt kan man säga. På alla toaletter finns ju en liten ficka där man kan sätta in ett A4. Jag satte din min "annons" om att man får en fikabiljett om man är med i studien. Så nu kan man se den på nästan alla toaletter på skolan, undantaget de i lärarkorridorerna.

Men fy fan vad äckliga en del toaletter är alltså. Det var inget kul uppdrag kan jag lova =/

Nu sitter jag och är lite sysslolös. Jag har en del intervjuer på gång men antagligen inga mer idag, om ingen svarar på nåt mejl nu. Ska iväg och träna vid 16 men det är ju ett tag kvar. Att skriva här slår ju ihjäl lite tid men inte mycket... hm...

Jag får nog besöka min kära vän YouTube, tror jag allt ;)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0