I can feel my body breaking

Jag har ont överallt. Ryggen, benen, armarna. Som om något slagit på mig hela natten. Bara för att man försökte vara lite aktiv en söndagseftermiddag... suck!

Idag har jag haft näsan i böcker typ hela dagen. Känns som min ögon blöder (eller är fulla med syra, Ellen!!). Att jag kan sitta vid datorn och faktiskt se något på skärmen är inget annat än ett mirakel. Ska nog snart stänga av och krypa ner i min gosiga, varma säng.

Imorron är det full rulle igen (är det inte alltid det?). Möte med uppdragsgivare, jobb på kontoret, avslutning med studentambassadörerna och möte med BLÄCK. Phew, phew. Jag borde nog gå och lägga mig om jag ska orka med allt.

Night y'all!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Ewa

haha välkommen i klubben! Förbrukad är bara förnamnet... ;-)

2010-05-04 @ 19:40:00
URL: http://saraconnemara.wordpress.com
Postat av: robin hood.

Tjena! Jag har olika " this or that " frågor i bloggen nästan varje dag och idag så tittade jag in i din blogg och så tänkte jag att jag kunde ju fråga om du har lust att ge din åsikt om min fråga i dag? :)



Frågan lyder såhär; Vem har snyggast bloggdesign av JEHPS.BLOGG.SE & LOVLIIE.BLOGG.SE ?



Svara genom att klicka på länken som jag har fyllt i där man fyller i sin bloggadress!

Kram kram / Robinhood

[ Detta meddelandet skickas till lite olika bloggar som jag tittar in ]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0