Fun with google

För ett tag sen gjorde jag en kul grej med google. Jag skrev in frasen "Emma är" och skrev in de fem första träffarna jag fick. Kolla här om ni fattar.

Anyway, jag tänkte göra en ny variant. Istället för "är" skriver jag "borde".

  1. Emma borde inte vara bjuden.
  2. Emma borde med den "ungdomsrabatt" som han har rätt till fått sju års fängelse.
  3. Emma borde få livstids fängelse, inte ett tidsbegränsat straff som nu.
  4. Emma borde ha vetat att risken för att någonting liknande var stor när hon blev tillsammans med sin pojkvän
  5. Emma borde ha gjort som man brukar inom SSU.
VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Haha! Btw, du sa att din blogg är lila och rosa, jag ser det lila, men det andra kan jag inte kalla rosa direkt

2010-05-18 @ 23:48:12
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0