Connection lost

Imorse när jag cyklade till skolan hade jag värsta idén att skriva på bloggen. Tyvärr kommer jag inte längre ihåg vad det var... =/

Så jag får väl rabbla på om ingenting som jag brukar göra istället. Jag har fortfarande inget internet hemma och är fett sur över det. Idag kommer t.ex. Taproots nya album ut!! Men jag har inget internet så jag kan inte skaffa det! Och jag kan inte använda Spotify!!

Min dator har med andra ord varit avstängd större delen av helgen, men ändå envisas den med att stänga av sig själv titt som tätt. Tror dock att jag kanske har listat ut var problemet ligger. Antagligen är det så att datorn blir överhettad och fläkten gör inte sitt jobb. Datorn står oftast på soffbordet så det borde egentligen inte vara något problem. Men hur som helst testade jag att palla upp datorn på fyra stearinljus (kreativitet ftw) så att fläkten fick fritt spelutrymme så att säga. Till min förvåning har datorn inte stängt av sig när jag haft den på ljusen så det är ju iaf en tillfällig lösning. Fast jag måste säga att det ser lite löjligt ut =p

Idag är det måndag igen. Känns sådär. Projektet går framåt iaf men det är fortfarande en del saker som ligger och gnager som gör att jag har svårt att sova. Egentligen är det inga problem, men jag är ju som jag är och ser alltid det värsta i allting. Jag längtar sjukt mycket till sommaren nu! En välbehövlig paus.

Jag borde fortsätta jobba nu. Istället för att dra ut på det genom att skriva blogg...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0