Connection found!

Finally!!! Jag har internet hemma igen!! Men, (det är alltid ett men) tyvärr fick jag inte njuta av det särskilt länge eftersom datorn bestämde sig för att stänga av sig själv. IGEN!!! Jag körde utan stearinljusen så det kanske var därför men det känns långsökt att det skulle bero på det... Får nog göra en test ikväll och se om den håller sig vid liv i en upphöjd position.

Tisdag idag, känns lite muntrare än måndag. Imorron är det onsdag, och då har typ halva veckan gått. Helt crazy! Jag hinner liksom inte med min omgivning riktigt =p

Det är sjukt varmt ute och det känns jäkligt surt att sitta instängd på ett kontor, men vad gör man? Kanske skulle ta och äta lunch ute på trappan... Sounds like a plan!

Nu ska jag sätta igång, hard work!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0