Access denied!

Jag hatar mitt dumma passerkort! Det har bestämt sig för att inte funka på alla dörrar. Det funkade inte utanför entrén. Lyckligtvis kom den en annan kille som kunde släppa in mig. Sen gick jag upp till andra våningen för att gå till kontoret. Funkade kortet in till admin. korridoren?

NEJ!

Nähä, och ingen lärare i sikte. Typ hela skolan var öde. Såg en person som satt nere i entrén och såg lite halvrädd ut. Jaha, tänkte jag och gick till datasalen istället. Lyckligtvis funkade korthelvetet där. Men jag gillar inte datasalen. Inte idag i alla fall.

För det första är det kallt och dum som jag är glömde jag att ta med mig en extra tröja. För det andra är jag helt jävla själv i hela salen. Det är fan början på ett Silent Hill spel alltså!! Vad jag än gör får jag inte somna!! Då hamnar jag med all säkerhet i Otherworld!

Om det skulle bli Silent Hill av hela skiten skulle jag vara screwed i alla fall. Passerkortet funkar ju inte... Lite svårt att fly från rabieshundar, sjuksköterskor och Pyramid Head när man inte kan öppna dörrar... =(

I'm doomed!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0