There was a HOLE here...

Jag vet att jag är sjukt seg på att uppdatera min blogg nu under praktiken men jag vet inte... Det händer liksom inte så jättemycket intressant, iaf inte så pass intressant att jag känner för att skriva om det. Och när jag kommer hem på kvällen orkar jag inte skriva blogg liksom. Men nu har jag lite tid att slå ihjäl så jag tänkte, what the hell liksom =p

Jag har kommit in i en Silent Hill fas... igen =p Spelade igenom halva Origins i veckan och har nu fått alla endings. Då blev jag grymt sugen på att köra Homecoming också, har ju inte klarat det än (fy på mig). Ska köra ett maraton nån helg och skrämma livet ur mig själv. Härligt värre!

Men först ska jag spela Heavy Rain som jag fått låna av David. Det verkar awesome!! Tankar om det kommer förhoppningsvis snart =)

Men innan jag kan krypa ner framför Heavy Rain ska jag på första BLÄCK-mötet, om ungefär en halvtimme. Hoppas det kommer mycket folk =) Alltid kul att få inspiration av likasinnade.

Nu ska jag... ja, jag vet inte. Göra nånting.

Later!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0