TGIF!

Jag är glad! Det är fredag! Solen lyste in genom persiennerna imorse när jag vakna. Det ska mycket till för att jag ska bli på dåligt humör idag =)

Nu på lunchen ska vi iväg på trerätters lunch på Idas Restaurangskola. Det är inte varje dag! Ikväll blir det träning med Sumana och sen planerar jag en helkväll med Heavy Rain! Är seriöst helt kär i detta underbara spel! Det coola är att det känns som man kollar på en film fast man är liksom delaktig. En interaktiv film typ! Ni måste testa det om ni har möjlighet!

Nu ska jag jobba hårt så tiden går fort. Friday ftw!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

jaa, det fick jag:) vet inte än vilken av de jag ska bo i. jag har tillgång till lägenheten 1 april, men flyttar inte in förrän den 10e eller 11e.

2010-03-05 @ 19:38:14
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0