Sthlm - Katrineholm - Sthlm

"Himla flängande på er :P" - David Wahlström

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv, David!! Känns som jag spenderar hela min vakna tid i en bil på väg någonstans! De senaste dagarna har varit helt löjligt utmattande. Åkte upp till hotellet i Arlanda i måndags. Det låg mitt ute i ingenstans, det var inte ens upplyst på vägen dit. Vi trodde först att vi åkt fel men skymtade något ljust längre in i skogen och kom så äntligen fram. Hotellet liknade utvändigt Bates Motel och insidan var ren och skär The Shining! Att vi bodde i rum 217 gjorde ju inte saken bättre =p

Mässan på Arlandas gymnasim var fett tråkig! Vi hamnade på en dålig plats, lite undangömda i hörnet liksom. Så vi fick inte så många besökare =/ Maten var dock delikat!! Fläskfilé med potatis och blåbärskaka med vanlijsås till efterrätt, inte dumt!

Efter mässan åkte vi iväg till Katrineholm. Hotell Statt skulle vi bo på. Av någon anledning fick vi ett handikappsanpassat rum så det fanns massa empty space överallt. Och badrummet var gigantiskt! Inredningen var fruktansvärd! Ellen och jag har börjat hata heltäckningsmatta. Inte för att jag gillat det innan, men det blir inte bättre av alla dessa hotellrum med vedervärdiga heltäckningsmattor!!

Mässan i Katrineholm var jättebra arrangerad och så och vi hade hyfsad placering, men det var inte så många som kom till vår monter. I början var det en ganska stadig ström men efter lunch avtog det drastiskt och vi hade schemalagt till 16!!! Ett seminarie hade vi också. För en klass medie-elever som hade blivit tvingade dit av sin lärare. De var ju inte superentusiastiska men vi gjorde iaf ett bra jobb, tycker jag =)

Imorron är det mässa i Solna och därför var vi tvungna att åka tillbaka upp till sthlm idag. Det var en riktigt seg resa upp och Ellen spelade Winnerbäck typ hela vägen, blääääää!! Men nu är vi på hotellet i Täby som vi bodde på förra veckan. Det är ett nästan likadant rum fast lite bättre, vi har t.ex. platt-tv nu =)

Imorron efter mässan får vi åka hem till jkpg igen, sååååå skönt. Längtar!! Man blir grymt homesick när man är ute och far runt. Lite surt att jag missar första BLÄCK-mötet imorron men det kan jag ju inte göra något åt. Hoppas det kommer mycket folk iaf =)

Nu ska jag surfa vidare! Later y'all!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Staffan

Hej,



Staffan Stam från produktionsbolaget Titan Television här!



Jag är väldigt intresserad av att komma i kontakt med dig och ta del av dina boendeupplevelser av Hotell Statt i Katrineholm. Om du blir nyfiken så skicka gärna ett mail till så jag får din adress så berättar jag mer!



Mvh,



Staffan

2012-03-27 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0