Poison running through my veins...

Jag hatar mitt immunförsvar! Eller nej, för att kunna hata något måste det existera. Jag är seriöst sjuk hela tiden! Andra männsikor är för det mesta friska och blir sjuka ibland då och då. Jag är tvärtom om, jag är konstant sjuk och blir ibland frisk då och då. What's up with that!?

Vaknade imorse och var tjock i halsen och hade ont i öronen. Inte bästa sättet att starta dagen! En timme senare skulle jag ner med tvätten, hade inte alls mycket, blev bara två maskiner. Men resan ner till första våningen, med hiss, gjorde mig alldeles matt. Då vet man att det är nåt som inte stämmer...

Nu sitter jag här och försöker att inte hosta upp mina lungor, ett heltidsjobb. Hur ska jag orka ännu en vecka i huvudstaden?

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Jane Doe

Stackars VaNilla, krya på dig! Snygg makeover ;)

2010-03-15 @ 08:59:51
Postat av: Sumana

usch, men ja fattar inte hur du kunde bli trött av att åka hiss? Man gör ju inget lixom, står ju bara där..

2010-03-15 @ 22:37:55
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0