Helt slut!

En vecka hemifrån tar verkligen all kraft, även om man inte gör så himla mycket. Har ju varit i Stockholm hela veckan och varit på diverse mässor och besök på skolor. Sammanfattningsvis har det varit riktigt bra. Visst, på en del skolor var det lite dåligt med folk (så går det när man inte gör passen obligatoriska) men överlag har det ändå varit rätt mycket folk. Det är skönt för då går ju tiden lite fortare.

Idag har det varit Öppet Hus på skolan. Vaknade imorse och kände mig förjävlig rätt ut sagt! Velade mellan att sjukanmäla mig eller inte. Men det är massa folk på avdelningen som är sjuka eller lediga så jag kände att jag inte kunde. Så jag släpade mig till bussen och vidare till skolan.

Hela dagen gick hur bra som helst, bortsett från min hälsa. Pratade med massa elever som var genuint intresserade och hade bra frågor, dvs frågor man inte kan hitta svar på i katalogerna. Var också med på ett seminarie om MKV tillsammans med Mattias Karlsson. Jag tappade bort mig lite i powerpointen men det gick bra. Några stannade kvar och ställde frågor där med.

Vid 14.20 fick jag gå. Åkte och handlade lite så jag hade till middag och frukost. Sen åkte jag hem och vila. Efter det har det inte hänt mycket, vilket inte gör mig något. Jag behöver vila upp mig känner jag. Ska ju iväg nästa vecka också, upp till Stockholm igen, phew! Dumt är att jag missar det första officiella BLÄCK-mötet på torsdag. Surt... =/

Men, men det är inget att göra nåt åt. Så länge jag har hälsan! .....vänta ett tag.... crap!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0