Från saltgurka till ingenting

Sist jag skrev satt jag i ett hotellrum som osade svagt av saltgurka och nu sitter jag på ett kontor som inte luktar något speciellt. Vad har hänt sen sist undrar ni kanske? Om ni inte bryr er, sluta läsa nu. Annars, fortsätt.

Förutom att ha åkt runt ytterligare några resor i Stockholm med Ellen har jag nördat igenom God of War 3, i två sittningar. Det var EPIC, awesome och helt underbart. Önskar jag kunde radera mitt minne och göra om det. Har även införskaffat GTA4 så det nördar jag igenom just nu. Fast det går inte lika bra =p Skulle ta ut en tjej på dejt men råkade bli jagad av polisen, välte bilen och lämnade henne i bilen medan jag flydde därifrån. Hon ringer nog inte tillbaka, haha!

Imorron ska jag åka hem till Norrpan. Sumana och jag tar bussen vid typ 10. Sen blir det att stanna hemma till måndag. Och jag slipper tältsängen!!!!

Nu borde jag jobba lite...

VaNiLLa


Kommentarer
Postat av: Sumana

Skönt att du slapp tältsängen. haha

2010-04-06 @ 23:03:42
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0