Hello again, old friend

Det blir alltid så här =p På sommaren glömmer jag bort min blogg. Det är inte det att jag inte sitter vid datorn (för det gör jag verkligen!!) men jag vet inte... Det bara blir så.

Så vad har jag pysslat med? Sommarkurser!!!! Jag lovar, de kommer bli min död! Jag har typ INGEN fritid! Jobbar på förmiddagen/eftermiddagen och sen direkt hem och sätta sig med nya uppgifter. Har redan skippat en dag vid stranden plus ett födelsedagsfirande för att jobba med dessa (till största del tråkiga) uppgifter. Phew...

Men mycket har varit bra också såklart, jag är bara lite drama queen =p Jag spenderade de första två (ungefär) veckorna av sommarlovet hemma i Norrköping. Förutom sommarkurserna (ja, mitt liv krestar typ kring dem, sorry) så var det riktigt slappt. Tyvärr var det inte så varmt förutom typ två dagar, men jag hann iaf vila upp mig lite.

Nu ska jag fortsätta med... gissa vad?

Nu har nu iaf fått en liten uppdatering. Om jag kommer ihåg blir det mer inom en snar framtid =)

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

En snar framtid, typ om tre veckor?

Inte för att jag har uppdaterat så ofta heller men iaf

2010-06-30 @ 21:00:54
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0