Sleeping awake

Jag har inget problem med att det är varmt om dagarna. Inga alls. MEN det jag inte klarar av är när det är så pass varmt på nätterna att jag inte för mitt liv kan somna. Det är liksom helt omöjligt!!

Inatt, vid 3, när jag inte fått en blund blev jag så sur att jag drog bort madrassen från sängen och lade den under fläkten. Det blev visserligen svalare men ryggen fick betala dyrt. Så när jag vaknade vid fem var jag både varm och hade pissont i ryggen. Vid det tillfället kravlade jag mig upp på soffan och halvsov tills klockan ringde.

Sammanlagt har jag kanske sovit tre-fyra timmar. Och i den här värmen klarar jag mig inte på det. Men jag kan inte ens sova på dagarna (något som aldrig är ett problem annars). Gissar att jag om någon dag eller två kommer däcka på jobbet där det är relativt svalt.

Jag är trött...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0