Sleep deprivation... NOT!!

Jag hatar mig själv! Jag känner mig själv väl och ändå försöker jag lura mig själv. Jag tänkte i min enfald att om jag ställer klockan på en timme så sover jag bara en timme. Yeah right!! TRE timmar senare satte jag mig yrvaket upp och undrade vilken dag det var. Insåg att det var samma dag men kväll. Hade missat min middagsdejt med Sumana (som smsat och knackat på, förgäves) och låg sjuuukt efter i min planering av jobbet med sommarkurserna.

Så från 19 tills nu har jag i stort sett jobbat som en besatt. Jag har visserligen fått mycket gjort, men är inte på långa vägar klar. Det blir nog en all-nighter imorron eftersom deadline är vid midnatt. Sen toksova för att sedan ta tåget till Vara och Jordgubbens Dag. Ska bli så skönt med en hel dag utan jobb eller sommarkurs. Sen är ju inte sällskapet helt fel heller ;)

Nu ska jag sova... igen.... haha...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0