Saturday

Det känns som fredag idag. Antagligen för att jag jobbat idag. HLK-dag har det varit, vilket typ är som ett mindre Öppet Hus. Mina arbetsuppgifter? Vinka till publiken när jag blir presenterad, gå rundvandring med en mindre grupp runt campus samt fixa med käk och rätta tipspromenaden =p Ganska soft och vi fick heldagsarvode för det också =) Sånt gillar vi!

Så nu ska jag njuta av min en och halv dag långa ledighet innan det är jobb på måndag igen. Borde städa men jag tror jag sparar det till imorron. Jag är för seg för att lyfta ett finger nu =p

Btw, jag hade en sanndröm häromdan fast jag minns inte vad. Jag kommer ihåg att nåt hände och jag typ "hallå, det här drömde ju jag inatt". Fast det var nog inget megacoolt för då hade jag ju kommit ihåg det... Så nu vet ni det iaf ;)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0