HOT!

Det är sjuuukt varmt! Och det har varit det hela dagen. Men jag gillar det =) Och imorron ska det tydligen blir ännu varmare (hur det nu är möjligt!).

Idag har varit en busy day som vanligt. Jobbade imorse. Ellen och jag hittade ett sätt att bli ännu effektivare med packningen, booyah! Vi slutade redan vid 12 så jag passade på att käka lunch ute på balkongen här hemma med Sumana. Lite som plåster på såren för att jag somnade ifrån henne igår =p

Sen satt jag ute och solade lite. Fett varmt! Men så kallade plikten... sommarkurserna. Har suttit lite till och från nu samt sprungit till tvättstugan stup i kvarten (där nere är ju inte liiite varmt!!). Men jag tycker mig kunna se ljuset i slutet av tunneln iaf, jag behöver nog inte sitta till midnatt =p

Och imorron bär det av till Vara och Jordgubbens Dag. Jag blir mer pepp för varje minut som går. Det kommer bli awesome!!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0