Happy Birthday!

Nu har jag drömt sådär konstigt igen.

Jag drömde att David fyllde år och han hade bjudit typ halva Jönköping. För att alla skulle få plats hade han hyrt en lagerlokal som tidigare använts av ett leksaksföretag som nu gått i konkurs. Enda kravet för att få låna lokalen var att INGEN gick in i det bakre rummet och lekte med de gamla leksakerna.

Till en början var festen som vilken vanlig fest som helst. Presenter öppnades och alkoholhaltiga drycker intogs. Men sen upptäckte jag självklart.... det bakre rummet!!! Jag tjatade och tjatade att vi skulle gå in och bara tjuvkika lite. Efter mycket tjat gav David med sig och vi smet in i det "förbjudna" rummet.

Såhär i efterhand kan jag väl inte säga att det var någon större hit. Det var typ bara Lego, fast inte vanligt Lego. Man kunde typ forma det. Hur som helst så gick David tillbaka till festen och sa "släpp inte in någon annan". Visst, visst sa jag frånvarande eftersom jag var helt inne i Legot.

När jag stått och lekt ett tag märkte jag att hela rummet plötsligt var fyllt av internationella studenter som var rejält packade. Jag insåg att jag brutit mitt löfte och gjorde det vem som helst skulle gjort..... jag åkte hem =p Haha!

Men när jag kommit hem och slängt av mig skorna kom jag på en sak. Jag glömde Sumana! Och som på beställning ringde Sumana just då och frågade var jag höll hus. Istället för att berätta sanningen (som jag borde gjort) sa jag att jag var ute och rökte. Hur hon kunde gå på det har jag ingen aning om =p Efter att jag lade på bestämde jag mig för att åka tillbaka och låtsas som om ingeting hänt.

Men sen kollade jag på klockan som var halv tre på natten och insåg att inga bussar gick såhär sent. Så jag slängde mig på cykeln istället och cyklade iväg i natten.

Tyvärr får vi aldrig veta vad som hände sen för jag vakna =p

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

VA?! Glömde du mig!! :(

2010-07-09 @ 11:20:36
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0