Featuring

Asså, ibland blir jag så förundrad över hur saker hänger ihop och hur man till slut inser saker som man innan var helt omedveten om.

Sitter och lyssnar lite på Spotify. Bland annat låten P5hng Me Aw*y (näe, jag har inte skrivit fel) med Linkin Park. Men det är inte bara Linkin Park som är med på spåret. Även en annan herre vid namn, Stephen Richards har medverkat.

!!!!!!!

"Men", tänkte jag. "Inte kan det väl vara DEN Stephen Richards? Sångaren i Taproot? Eller?" Google don't fail me now! Och mycket riktigt, det ÄR den Stephen Richards!!!

Jag har haft den skivan i ÅTTA år och ändå har jag aldrig gjort den kopplingen. Så man kan säga att jag lyssnade på (en del av) Taproot innan jag ens visste att de existerade.

Sådana saker får mig alltid att förundras...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0