The Saturdays of Our Youth

Idag har jag inte legat på latsidan, men ändå har jag hur mycket energi som helst kvar! Var uppe imorse och storstädade lägenheten, packade upp tvätt och diskade.

Sen tog jag en långpromenad med Sumana. Vi var ute i lite mer än en timme och gick nästan vilse. Eller, egentligen inte, men vi visste inte exakt vart vi var någonstans men på ett ungefär. Det var rätt kallt i början innan man fått upp värmen. Efter det var det faktiskt riktigt skönt. Vi gick till fontänerna i skogen som vi hittade en annan gång vi var ute och gick (Bilder från Sumanas blogg). De såg lite annorlunda ut nu, jag fick lite sagovärlds-vibbar.

Under tiden vi var "vilse" kollade Sumana upp på sin mobil var vi befann oss. Den sa att vi var i ett indusrtiområde.

 

Jag vet inte vad ni tycker men det här ser inte ut som en industriområde enligt mig.

Lyckligtvis hann vi ut ur skogen innan det blev mörkt. Det var ganska så nice att ta en varm dusch när man kom in för jag insåg inte hur kall jag faktiskt var. Sen var det morgonrock på, gosigt!

 

Nu sitter jag här med massa överskottsenergi som jag inte vet vad jag ska göra av. Önskar jag hade ett löpband jag kunde springa av mig på. Saknar gymmet hemma-hemma. Låg så nära och bra, bara en våning ner liksom =p

 

Men jag får väl hitta på något, om inte annat får jag väl ligga och vrida och vända mig i timme efter timme. Någon gång måste man ju somna...

 

VaNiLLa


Kommentarer
Postat av: Sumana

De borde ha ett gym här!

2010-01-10 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0