Småvessla!

Idag har jag spenderat merparten av dagen i tv-studion. Det har fixats och donat med ljus, scenografin och kameravinklar bland annat. Tycker vår scen är riktigt mysig med ett härligt grönt sken =) Imorron blir det ännu mer tid i studion och på onsdag har vi sändning klockan 11. Om ni vill kolla live kan ni göra det här. Alltså, på onsdag klockan 11! Men det sparas på sidan om ni inte har tid att kolla just då =)

Typiskt nog har jag lyckats dra på mig en mindre förkylning också =/ Unlike! Än så länge är den inte alltför farlig och jag hoppas den håller sig så. Har ingen lust att börja praktiken med att vara sjuk. Så jag håller tummarna för det.

Nu är det nog dags att börja tänka på sömn, ska vara i skolan 9 imorron. Minns i gymnasiet och högstadiet när man jämt började 8 och inte tyckte det var något konstigt med det. Nu stönar man högt om mna måste vara på skolan innan 10. Kul hur fort man anpassar sig =p

Night y'all!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Grönt ljus :D

2010-01-18 @ 23:24:44
URL: http://sumana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0