"Placera månen vid mina ögon"

Inte många knop idag. Har varit seg hela dagen vilket kan bero på att jag gick och lade mig 4 imorse =p Men jag gick upp vid 10 iaf. Eller, gick upp, jag låg i sängen och slökollade på TV. Efter frukosten kände jag mig tvungen att göra något förutom att kolla på pissig TV så jag gick ut en sväng. Inte lika kallt idag, det tackar vi för. Men det blev inte lika lång promenad som igår.

Sen jag kom hem har jag läst mesta delen av tiden i boken som aldrig tar slut, Jonathan Strange och Mr Norell. Seriöst, jag började läsa den i november och har läst nästan varje dag, iaf lite men den är fortfarande långt ifrån slut. Jag tror mycket beror på liten text och många fotnoter. Men den är underhållande så det gör ju inget, men jag fick böcker i julklapp som jag också vill läsa. Får köra maraton-läsning i veckan =p

Tänkte kolla på nån film nu vid 21 men det går inget bra på TV. Click har jag sett, Scream vill jag inte se och Johan Falk är inte heller något som lockar (såg en av filmerna hemma nu på lovet, inte imponerad). Har inga roliga filmer på datan heller.

Vilka i-landsproblem...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: AnKi

2010-01-10 @ 22:59:09
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: AnKi

Ha ha, här klickas det för fullt i förtid.



Vad jag skulle skriva, innan jag klickade, är att även små problem är problem

2010-01-10 @ 22:59:43
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0