Only the strong survive

Jag är sugen på en riktig jävla bossfight!! Inte en mesig, överdrivet lätt boss som typ alla spel idag har (iaf de jag spel jag kör). Näe, det ska va en såndär seg jävel som har typ 300% mer liv än jag och smart AI. Man ska inte kunna vinna på bara button mashing, utan man måste verkligen ha strategi och tänka igenom sitt anfall och försvar. Jag saknar sådana bossar, som t.ex. de i Shadow of The Colossus. Där fick man tänka lite innan man satte igång. Jag gillar sånt. Det fina med riktigt svåra bossar är att när man väl klarar dem så är tillfredställelsen total!

Kan ingen hitta en sån boss åt mig?

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: AnKi

Sephiroth i Kingdom Hearts II

2010-01-19 @ 08:01:12
URL: http://petersborggedion.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0