Nej, bloggen är inte död!

Men jag skriver sällan när jag är hemma-hemma, jag har liksom inte tid. Men nu är jag hemma i Jönköping igen och då kommer det definitivt bli mer bloggande.

Idag ska jag till skolan en sväng. Vi ska fixa lite med reportaget (reportagen?, minns inte om det var flera). Problemet är bara att vi inte skaffat busskort än och det är ganska mycket snö ute. Jag var ute en sväng igår och det var rätt svårt att ta sig fram för det är dåligt plogat. Nu i natt har det snöat ännu mer vilket borde betyda att det är ännu svårare att ta sig fram. Dislike!

Vad mer...

Jo, praktiken börjar ju om drygt två veckor. Känns faktiskt skönt att slippa vanliga kurser ett tag, göra nåt annat.

Nu kommer jag faktiskt inte på något mer intressant att skriva (om ovanstående nu kan räknas som intressant...). Later!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: AnKi

Köp ett busskort på bussen?

2010-01-08 @ 11:05:28
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0