Lights, camera, action!

Idag har vi testat på att använda alla prylar i tv-studion. Det var riktigt kul om än lite kaotiskt ibland =p Testade även på att vara programledare en gång. Verkligen inget för mig, haha, total katastrof! Imorron blir det att planera och fixa med reportage.

Jag är trött! Fast i kroppen, inte mentalt. Misstänker starkt att det kan bli ännu en natt med sömnsvårigheter. Unlike! Funderar på att lägga mig iaf, typ ha iPoden på en stund och se om jag blir trött, har funkat förr. Synd bara att min iPod har batteritid på ungefär en halvtimme! Jag måste köpa en ny snart... Om inte en iPod så en mp3 iaf. Måste ha nånting!

Nu ska jag försöka somna... wish me luck!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0