"Go for plan B!!!"

Sitter på kontoret (haha, vad vuxet det låter) och skriver en presentation om mig själv. Det är svårt att skriva om sig själv. Texten kommer hamna i mailet som all personal här får så man får tänka lite extra på vad man skriver. Hoppas det inte blir alltför flummigt eller pretentiöst.

Senare idag, efter lunch, blir det en tripp till Mjölby för min del. Lite nervös eftersom på seminariet är det 20 min för varje fackhögskola och jag har ingen aning om vad jag ska säga. Skulle vara lättare om man typ fick frågor eller nåt istället. Men att bara prata fritt när man är helt clueless känns sådär. Får väl ha det som plan B, om jag får hjärnsläpp, bara fråga "Någon som har några frågor?" =p Fast lyckligtvis är jag inte först ut så jag kan ju se hur de andra gör och bara härma. Det funkar också =)

Har nästan blivit av med förkylningen så jag hoppas att ingen smittar mig på nytt. Många runtomrking mig börjar bli lite krassliga. Jag får tillfälligt säga upp bekantskapen med dem, haha. Näe, det kanske är lite väl hårt. Hoppas ni blir krya iaf, ni vet vilka ni är ;)

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

De va nog ingen större fara med mig, blev piggare efter några timmars mer sömn :D

2010-01-26 @ 17:28:45
URL: http://sumana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0