When all is said and done

Jag är så trött! Kom hem rätt sent igår eftersom vi gick hem. Gick och lade mig närmre 2. Snoozade i evigheter. Gick upp 20 minuter innan bussen gick. Hann sminka mig och klä på mig, sen var det dags att gå. Var en zombie hela vägen till skolan. Köpte en macka i cafterian och satte mig och jobbade med powerpointen. Blev ganska nöjd med resultatet faktiskt. Efter frukosten kunde jag faktiskt jobba på ett tag i ganska högt tempo. Men så nu efter lunchen kände jag hur luften bara gick ur mig liksom. Köpte en cola men det hjälpte inte så mycket som jag önskat. Till råga på allt måste jag jobba över idag eftersom jag ska gå tidigare imorron. Hur nu det ska gå!

Ska hem och packa sen inför imorron. Ska bli skönt att komma hem faktiskt. Var ju ett tag sen.

Nu ska jag väl försöka fortsätta arbeta. Wish me luck!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0