Stopp!

Intressant att man kan sitta och skriva med värsta flytet i typ en halvtimme och sen tar det bara tvärstopp. Lite det som har hänt mig nu. Vi sitter och skriver en guide till rundvandringar på HLK. Så jag sitter och skriver om radio- och tvstudion och lite sånt. Men sen kommer jag till Orangeriet och my mind goes blank så att säga. Jag fick verkligen inte ur mig nånting vettigt. Det lät ungefär som en treåring skrivit det. Så jag radera allt och började om. Jag har skrivit ett ord, Orangeriet. En bra början iaf =p

Ikväll blir det utgång! Ska inte på sittningen men det blir en sväng på kåren iaf. Intressant att se hur pass mycket sömn man kommer få inatt men vi kommer ju typ inte vara hemma så många onsdagar framöver så det är lika bra att passa på. Även om man är bakis imorron så är det ju inte så ansträngande att sitta framför en dator. Vem vet, jag kanske skriver bättre imorron än nu. Stranger things have happened...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0