Quick recap

Oj, har nästan inte skrivit på en vecka! Men jag har haft mina anledningar, jag har haft fullt upp!

Den här veckan har jag varit på två resor, Skövde i tisdags och Värnamo igår. Skulle inte åkt till Skövde egentligen men låg som reserv när Ellen blev sjuk. Båda dagarna var sjukt långtråkiga för det kom inget folk. En helskum sak på gymnasiet i Värnamo var deras matsal. Vi hade ju fått lov att äta där så vi gick in och skulle ta tallrikar. Problemet var att de låg i en maskin som krävde en kod och att man la sin hand på en platta. Seriöst!!! Det är tallrikar, hur mycket kan de kosta!? Asså, jag fattar väl att det är för att de som inte går på skolan inte ska kunna gå in och äta men ändå! Just att man behövde både kod och lägga dit handen. Kändes väldigt avancerat bara för att få en jävla tallrik.

I övrigt bjöds det inte på några större överraskningar. Det enda vi gjorde var typ att vänta. Vänta på att få åka hem igen. Och självklart kröp tiden långsamt förbi, som den aldrig gör annars. Men va fan, det är ju pengar liksom ;)

Imorron ska jag, Ellen och Sofie till Skene, som ligger en bit utanför Borås. Tyvärr är det inga seminarier eller nåt där heller så risken är att det blir rätt händelselöst där också. Men man får tänka positivt, det är snart helg =)

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Vadå, typ scanning av handen lr? Haha. De e ju bara å köpa nya tallrikar på IKEA.

2010-02-11 @ 22:30:15
URL: http://sumana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0