Merry Monday!

Idag har vi inte varit sysslolösa! Började dagen med att packa upp x antal lådor med nya HLK-katalogerna som vi sedan sprang runt med till bland annat biblioteket, studentkåren, Per Brahe gymnasiet och Arbetsförmedlingen. Sen satte vi upp lappar på de flesta toaletterna i skolan som annonserade om just dessa nya kataloger. Vi stoppade också ner kataloger i alla hundratals brev vi skrev förra veckan. Bara detta tog typ halva dagen.

På eftermiddagen satt jag och skickade jag vet inte hur många mejl. Vi har fått i uppgift att varje vecka skriva om just "Veckans Kurs". Det innebär att vi lyfter fram en speciell fristående kurs och ger en kort presentation av den. Så alla kursansvariga skulle mejlas och när de sedan svarade blev det ännu mer mejl att skicka. Men det är kul så det gör inget =)

På eftermiddagen packade vi hyrbilen med monter och allt annat vi ska ha med oss imorron till resan till Tranemo. Eftersom vi åker på morgonen fick jag ta bilen hem och sen köra direkt härifrån, LIKE! Men innan jag åkte hem så åkte jag och Sumana till frisören. Jag klippte bort ganska mycket av mitt hår men är grymt nöjd med resultatet. Bild finns på facebook (har du inte facebook? SKAFFA!!).

Efter besöket hos frisören slirade vi (bokstavligt talat) iväg till Willys Hemma och handlade. Gött med bil så man kan köpa mycket utan att släpa hem det =) Så nu står Volvon utanför och imorron bär det alltså av till Tranemo. Jag ska ha med mig kameran imorron, så förhoppningsvis kommer det upp lite bilder på facebook framöver om ni är nyfikna =)

God natt, gott folk!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0