Man skulle kunna tro att det var onsdag...

Eftersom jag försov mig idag! Vaknade halv 9 och var allmänt lost. Trodde först att det var lördag (det kändes som fredag hela dagen igår) och tänkte somna om när jag insåg att, shit det är fredag! Men en kvart senare var jag ute genom dörren, fullt påklädd (lyckligtvis) och färdigsminkad. Frukost blev det ingen men vi har ju en cafeteria på skolan.

Olyckligtvis för mig missade jag bussen med 2 fucking minuter så jag fick vänta ytterligare 17 minuter tills nästa kom. Men jag hade min mp3 så det gick ingen nöd på mig. Kom fram till kontoret lagom till morgonfikat, en timme efter att jag vaknat.

Sen blev det ett litet möte med Maria. Vi gick igenom alla resor och ändringar och hotellbokningar och annat sånt praktiskt. Så nu sitter jag med guiden som jag traglade med igår också. Jag har verkligen glömt typ allt jag lärde mig om InDesign. Grejen är jag vet vad jag vill göra men kan för mitt liv inte hitta vart det ligger. Jag kommer ihåg att typ allt låg på "preferences" men inget jag vill ha ligger där.

Men jag är inte bitter! För det är fredag idag och Sumana och jag ska ha fredagsmys! Och imorron är det födelsedagsfest för David. Söndag blir troligtivs chilldag, möjligtvis också tvättdag om jag orkar. Det ser ut att bli en jäkligt bra helg iaf.

Nu ska jag fortsätta att gnabbas med InDesign, see ya!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0