Monster!

Jag är en hemsk person. Riktigt jävla elak! Inatt lurade jag små barn på deras pengar, jag slog ner de som inte tyckte som jag och jag drog mig inte ens för att döda för att få som jag ville. Lyckligtvis var det bara en dröm =p I verkligheten är jag en rätt snäll person måste jag nog säga =)

Tisdag är det idag och jag är ensam på kontoret =( Fast jag går bara onsdag och torsdag också för fredag har jag tagit ledigt. Ska ju på huvudfadderutbildningen då! Så jag behöver bara stå ut två dagar till innan det är "helg". Idag sitter jag med InDesign, vi kommer fortfarande inte riktigt överens men vi har lärt oss att leva med varandra. Imorron ska jag (och förhoppningsvis Ellen) ha rundvandring för en skolklass här på HLK.

Jag kommer bli kvar här på HLK, och närmre bestämt infoavdelningen, ända fram till hösten =p Efter praktiken ska jag göra mitt projektarbete här och i sommar ska jag ju också jobba här, haha. Undrar om de kommer tröttna på mig..?

Snart är det lunch, sweet! Jag är sjukt hungrig nu. Bara en halvtimme kvar.

GET BACK TO WORK!! (cKy referens, tihi)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0