I feel good, na na na na na na na

Tänk James Brown så får ni rubriken rätt ;)

Jag är på sjukt bra humör idag. Cyklade till skolan och det var varmt redan vid halv 9, åt lunch ute på trappan i solen, presentationen gick superbra. Vilken anledning har jag att inte vara på bra humör liksom?

Imorron är sista dagen på praktiken. Det har gått löjligt fort! Tyckte det var alldeles nyss som jag och Ellen satt där nere i admin. korridoren och nervöst kallpratade innan vi träffade Eva och Maria. Projektet kommer säkerligen gå lika fort det! Och sen är det sommarlov med sommarjobb och, förhoppningsvis, sommarkurser. Efter det kommer insparken!!

Visst, jag kanske går händelserna lite i förväg, men erkänn; det finns sjukt mycket att se fram emot?

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0