Dreaming of Zion, awake, sleeping awake....

Varför hatar mina klockor mig?!

Jag är 99% säker på att jag ställde väckarklockan igår. MEN, ingen jävla klocka ringde imorse! OCH, självklart är det onsdag! (För er som inte följt bloggen, så försover jag mig oftast på just onsdagar av nån anledning)

Lyckligtvis så hade jag bara sovit en timme längre än jag planerat så det var ju inte helt åt helvete, alltid nåt =p

Nu sitter jag på kontoret och ska försöka göra något produktivt. Har bestämt mig för att försöka bli klar med praktikrapporten nu innan lunch så jag blir av med den. Och sen blir det projektplan i eftermiddag.

Sounds like a plan, eh?

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0