Visitor!!

Igår fick jag värsta chocken. Satt i min ensamhet och funderade på om jag skulle fortsätta läsa Conboy eller göra nåt annat. Och så mitt i allt så knackar det på dörren. Jag tänkte att det var Sumana, vem skulle det annars vara liksom. Men det var inte Sumana, det var mamma! Snacka om surprise!!

Så nu har jag blivit omhändertagen hela dagen igår och idag. Har inte behövt laga mat eller nånting. Plus att jag börjar känna mig bättre nu. Febern har gått ner och det känns riktigt skönt. Idag har jag också varit utanför lägenheten och det känns underbart, eftersom sist var för mer än en vecka sen!

Lyckligtvis har jag hela dagen imorron också på mig att vila upp mig, så jag ska gå till skolan på tisdag, såvida inte febern kommer tillbaka, för isf ringer jag till vårdcentralen.

Håll tummarna för mig!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Bra att febern gått ner.

Om någon knacka på min dörr så skulle ja me tro att det var du, vilken överraskning att de va din mamma.

2009-09-06 @ 16:07:16
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0