Låååångledig =)

Hahaha!! Man kan inte annat än skratta åt vår "så kallade" dugga idag. Ibland undrar man om man går på högskola eller förskola. Asså, jag menar, visst, om man absolut inte lyssnat nånting på föreläsningarna och inte läst nånting alls, skulle det vara lite klurigt. Men jag tror fan att även en icke-MKVare skulle klarat det oxå. Det var typ två frågor jag chansa på men annars var det lätta frågor. En var t.ex.:

Air
1. The space between the headline and first paragraph
2. Broadcast

Det var ett alternativ till men det var typ samma som nummer 1. Alltså, nu var ju just det här exemplet väldigt extremt, men svårighetsgraden var inte mycket svårare än så. Jag tror inte nån kommer flunka =)

Anyway, nu är man långledig till tisdag. Nice!! Imorron tänkte jag och Sumana dra till A6 en sväng. Resten av helgen blir det la att läsa lite i Høyer och Pöttker (helt underbara namn) varvat med lite Batman. Me like!

VaNiLLa


Kommentarer
Postat av: pappa

Vill bara meddela att nu är det bara 14 dagar kvar till Prognation. Håll dig frisk!!!!



Pappis

2009-09-11 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0