Sweet Saturday

Underbar dag idag. Sovmorgon, inget plugg, bara chill. Lovely!

Igår följde som sagt Hanna med hem. Vi käkade inne hos Sumana och spelade Guitar Hero. När jag typ halvsomna på Sumanas säng gick vi in till mig och körde Lips istället. Vi testa en del låtar som man bara ignorerat förut, typ Your Own Personal Jesus (tror den hette så). Riktigt skum låt. Men kul hade vi. Sen försökte vi knäcka alla Davids resultat =p Jag tror vi lyckades på alla utom en. Yey us!

Imorse när jag vaknade (naturligt, UTAN väckarlocka) spelade jag lite Super Mario Bros 3. Sen upptäckte jag att typ två och en halvtimme hade förflutit, hehe. Lite senare körde jag och David co-op på Lost Planet 2. Det var grymt kul! Det tog några försök men vi körde utan kommunikation (glömde bort att jag hade headset) så jag tycker vi gjorde rätt bra ifrån oss =)

Sen gick klockan så där väldigt fort igen och jag insåg att jag inte ätit något sen jag vaknade och då var klockan typ 18.30. Och nu sitter jag här mätt, utvilad, inte ett dugg stressad och mår ganska bra =)

Håll utkik efter VaNiLLas tre favoriter lite senare ;)

Btw, det här är mitt 400:e inlägg, woot!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0